یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 359624
تاریخ انتشار: 16/آذر/1402 - 12:06

پرسپولیس قانون «پنج دقیقه بعد از گل» را رعایت نکرد/پرسپولیس چرا به این سرعت گل خورد؟ /پرسپولیس نتوانست جواب محبت و حمایت مردم را بدهد

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس زمانی از آسیا حذف شد که گروهی تحت عنوان نیروهای دلسوز برای این تیم مردمی و قدیمی بازیکن جمع می‌کردند.

پرسپولیس قانون «پنج دقیقه بعد از گل» را رعایت نکرد/پرسپولیس چرا به این سرعت گل خورد؟ /پرسپولیس نتوانست جواب محبت و حمایت مردم را بدهد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبرورزشی - رحیم یوسفی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو ، درباره شکست تیم پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل و حذف این تیم از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار شکست تیم پرسپولیس را داشتید؟

باعث تاسف است تیمی که چنین پشتوانه مردمی دارد به این شکل در خانه خودش نتواند دروازه یک تیم درجه ۲ قطر آن هم تیمی که به گفته سرمبی اش با تیم دوم‌شان به زمین آمده را باز کند. تیم الدحیل به ویژه در این فصل نتایج ضعیفی گرفته و یکی از بدترین سال‌های خود را سپری می‌کند اما پرسپولیس نتوانست جواب محبت و حمایت مردم را بدهد و به این تیم باخت.

پرسپولیس چرا به این سرعت گل خورد؟

متاسفانه ما قانون مهم «پنج دقیقه بعد از گل» را رعایت نکردیم که این برای یک تیم حرفه‌ای که فصل قبل سه جام آورده اصلاً توجیه پذیر نیست. نباید تا این اندازه بعد از زدن گل از خود بی‌خود شویم. ما دیگر نباید این چیزها را به اعضای پرسپولیس بگوییم. ناسلامتی این تیم بازیکن ملی پوش دارد و نفراتش همه با تجربه هستند اما وقتی بلافاصله بعد از گل زدن گل می‌خورید یعنی تیم کاملاً دچار مشکل است.
 



وضعیت خط دفاعی را چطور دیدید؟

خدا را شکر علیرضا بیرانوند در یک شب خوب درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود وگرنه به جای دو گل باید ۵ گل می‌خوردیم. تا جایی که به یاد دارم فقط سه بار، جداً دروازه را در آستانه فرو ریختن نجات داد که این در قیاس با عملکرد بازیکنان خط حمله واقعاً تأسف آور است.

مدافعان چطور؟

کنعانی زادگان مدتی است که از روزهای اوج خودش فاصله گرفته و در این دیدار هم روی هر دو گل عملکرد ضعیفی داشت. مشخص نیست درون تیم پرسپولیس چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است که تا این اندازه بچه‌ها سر به هوا فوتبال بازی می‌کنند! در حالی که پرسپولیس تیمی نیست که در آن کسی سر به هوا باشد. گولسیانی هم که یک تنه در ضربه پنالتی و گل دوم که جا ماند تیم را نابود کرد.

درباره نیمکت خالی این تیم و نداشتن مهاجم تمام کننده صحبتی دارید؟

الان مدتی است که می‌بینیم یک عده دلال در لباس دلسوزان باشگاه مثل غده سرطانی به پرسپولیس چسبیده‌اند و در بحث یارگیری برای این تیم خط و مشی تعیین می‌کنند. همین می‌شود که فورواردهای خوب پرسپولیس مثل مغانلو، اسدی، عبدی، آل کثیر و بقیه یکی بعد از دیگری از این تیم می‌روند و به جای آنها بازیکنان کاملاً معمولی و حتی ضعیف جذب این تیم می‌شوند.

چاره چیست؟

به نظرم اگر باشگاه پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش است جناب وزیر باید هرچه سریع‌تر این غده های سرطانی را از پرسپولیس بیرون کند یا آنهایی که با این افراد در ارتباط هستند و این وضعیت را برای پرسپولیس درست کرده اند را شناسایی و اخراج کنند. هرچند که نیاز چندانی به شناسایی ندارند و همه آنها را می شناسند.
 



درباره شعارهای هواداران در پایان بازی علیه مدیریت و سرمربی صحبتی دارید؟

هواداری که در عرض چند ساعت کل بلیت‌ها را می‌خرد و چهار ساعت پیش از شروع مسابقه برای تماشای بازی در ورزشگاه می‌نشیند حق دارد نسبت به عملکرد تیمش گله‌مند باشد. الدحیل تیمی نبود که در تهران ما را با دو گل شکست بدهد. باخت به تیم دوم الدحیل آن هم جلوی ۶۰ هزار تماشاگر فاجعه است.

به نظرتان در لیگ برتر هم این وضعیت ادامه خواهد داشت یا نه؟

امیدوارم هرچه سریعتر این وضعیت درست شود. تیم اصلا تاکتیک نداشت. دوتا حرکت تیمی ندیدیم. تعویض ها دیر انجام شدند. اصلا چرا باید با یک فوروارد بازی می کردیم؟ مگر نگرانی داشتیم؟ ما در لیگ برتر هم شرایط سختی را در پیش داریم و به زودی باید در دربی حضور پیدا کنیم. اگر قرار باشد تیم با این اوضاع و احوال ادامه بدهد خدایی نکرده اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شأن پرسپولیس نیست. ناسلامتی ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم.

نظرات بینندگان
نظرات شما